diumenge, 21 de setembre del 2008

Robin dels bancs


Enric Duran i Giralt

crisis

En el 30 d'abril del 2000, teatre Olímpia de Paris em van presentar Lucio Urtubia, com l'obrer que falsificava xecs de banc, en aquell moment em va paréixer quelcom així com un romàntic de la lluita llibertària, que havia dedicat la seua vida a la causa, Clar que el que m'ho presenta va ser un altre anarquista de de renom Antonio Martín Bellido, un altre anarquista on els haguera. Però tot açò a mon em pareixien unes persones ja majors que en el seu moment van fer el que van fer, per que no hi havia mes remei per a lluitar contra del dictador.
Però la notícia d'este xic m'ha deixat perplex, enfrontar-se a una condemna per fer una crida d'atenció al sistema financer, com dient-los que no ho tenen tot controlat.
Que cal canviar el sistema siga com siga, que tingues sort allí on estigues Enric.