dimecres, 10 de juny del 2009

home


Estem vivint un període crucial. Els científics ens diuen que només tenim 10 anys per a canviar els nostres formes de vida, evitar d'esgotar els recursos naturals i impedir una evolució catastròfica del clima de la Terra.
Cada un de nosaltres ha de participar en l'esforç col·lectiu, i és per a sensibilitzar al nombre més gran de persones, que per aixo vaig realitzar la pel·lícula HOME.
Perquè esta pel·lícula siga difosa el més àmpliament possible, havia de ser gratuïta. Un mecenes, el grup PPR, va permetre que ho siga. Europacorp que ho distribuïx, es va comprometre en no tindre cap benefici perquè HOME no té cap interès comercial.
M'agradaria que esta pel·lícula es convertisca en la vostra pel·lícula. Compartix-ho. I actua.
Yann Arthus-Bertrand

Per a veure la pel·lícula punxar ací val la pena veure-la , però necessita 93 minuts per a veure-la completa.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquesta film m'ha obert els ulls, si vull que els meus fills tinguen una vida digna, tinc que canviar la meua forma de actuar.
Gracies per el enllaç.

Els Verds d'Alaquàs. ha dit...

En pareix mol be, t'ha servit per a obrir els ulls, m'alegre i espere que tu intentes obrir-se'ls al teu entorn.
Es un documental molt bo.